رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

سیسمونیه رادینم ...

1391/4/4 13:43
نویسنده : *R2cV*
3,770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق 36 هفته ای من

خوبی مامانی دورت بگرده ؟ من خیلی وقته سیسمونیتو چیدم اما توی وبلاگت عکساشو نزاشتم همه میگن

که میخوان سیسمونیتو ببینن منم تصمیم گرفتم که بزارم ....

مبارکت باشه عمر دقایقم تمام سعیمونو کردیم که بهترین باشه اگه خوشت نمیاد مامانیو ببخش

عزیزم دارم برای دیدنت پر پر میزنم

18 روز دیگه تو بغلمی ایشالااااااا

خدایا ممنونم برای همه چیز

برای همه ی لطفت به خانواده ی 3 نفریه ما

عاشقتممممممم

دست رامینم و رادینم رو به دستای مهربونت میسپارم

 

عکسهای سیسمونی در ادامه مطلب ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دست  رامینم درد نکنه که این شلفها رو برای اقا رادین درست کرد

 

 

 

 اینم هلوژنهایی که بهت گفتم بابا جون برات گذاشته و موقع نصبش کلی دست خودشو برید و برق گرفتش.ایشالا واسش جبران میکنیم همه زحمتاشو .

 

 

 

 

 خدایا رامینمو حفظ کن پرده ی اتاقه پسرمم خودش وصل کرد . هنرمنده رامینممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دفتر خاطراتیه که همه واسمون خاطرات مینویسن البته برای اقا رادینم

 

 اینم گیفتهای پسرمه که هر کس بیاد دیدنش بهش هدیه میده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درد باباییت به جونم اینا لباسای بجگیه باباته ...

حتما میپوشمشون تنت

 

 

 

 

 

 

 

اینم چند تا از لباسای کوچولوی نازت که مامانی عاشقشونه جیگرم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم بافتنیایی که مامانی و مادر بزرگ واست بافتن شیرینم البته بیشترشو مادر بزرگه مهربونت بافته(مامان یایایی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سوگل
5 تیر 91 9:21
سلام سیما جونم، من یه چند وقتی بود که با نت قهر بودم و نیومده بودم، فقط به عشق رادین اومدم، وای دختر حال کردم کیف کردم چه اتاقی چه وسایلی چه تزئینی، واقعاً باکلاس بود و زیبا، این آقا رامین شما طراحی دکور خونده انقدر با سلیقه همه چیز رو تزئین کرده، خدا وکیلی همه چیز قشنگ و قشنگ و قشنگ شده، ایشالا که آقا رادین زحمات مامان و باباش رو به بهترین نحو جبران کنه، مواظب خودت باش عزیزم
کیانا
5 تیر 91 12:54
به به...دست مامان و بابای اقا رادین درد نکنه.چه خوش سلیقه خرید کردید همه چیز عالیه...ایشالا رادین کوچولو با دل خوش و تن سالم از همشون استفاده میکنه...نی نی منم ابان به دنیا میاد.کالسکه و کریر رو حتما همین رنگی براش میگیرم.سرویش خوابش هم خیلی نازه.در کل همه چیز بیست بیسته.دیگه فقط مونده اقا رادین بیاد و ازشون به سلامتی استفاده کنه ایشالا
جیگر مامان
5 تیر 91 15:10
سلام خاله من وبلاگمو عوض کردم به من سر بزن. خاله چه سیسمونی برای رادین جون مهیا کردین دمتون گرم به خدا محشره
حدیث
5 تیر 91 20:06
خوشبحال اقا رادین که مامان و بابایی به این با سلیقگی داره
اسما
5 تیر 91 20:11
واااااااااااااااااااااای سیما جونم همیشه عالی بود ..خسته نباشین .. دست همگی درد نکنه . خوش به حال آقا رادین ایشاله این روزای اخرم به سرعت برق و باد و به سلامتی میگذره .
رها
5 تیر 91 22:11
عزیزم مبارررررررررک باشه همه چی عالی بودش ایشالا به سلامتی از همشون استفاده کنین
دختر خاله ی اینده
6 تیر 91 23:45
مثل همیشه خوب عالیه!انشاالله به خوبی و خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنه وبا مامان وبابا با کالسکه بره خونه ی مادربزرگ مهربونش!
بهار
7 تیر 91 12:18
سلام مامان رادین جون خیلی قشنگ و با سلیقه ی سیسمونی گل پسمل به سلامت و تن خوش استفاده کنه ایشالله
دختر خاله ی اینده
9 تیر 91 11:21
خیلی بدی که نذاشتی براش خاطره بنویسم. بعد یه سوال ؟؟؟؟؟به من بابالنگ دراز هم ازاین گیفتها میدی یا فقط باید اسم روشون بنویسم؟؟؟؟؟؟؟
پرنیا
13 تیر 91 19:40
عزیزم سیسمونیت مبارک گل پسرت باشه. میشه بپرسم اون طبقه حصیری رو از کجا گرفتی؟ ممنون میشم جواب بدی


مرسی گلم کدوم طبقه رو میگی؟؟؟
من کرمانشاه هستم
نمیدونم کجایی که بهت ادرس بدم


مهسا
19 تیر 91 19:10
سلام خانومی اتفاقی وبلاگ و دیدم واقعا سیسمونیت عالی بود همه چیز قشنگ و با سلیقه به سلامتی .
زهرا
20 مرداد 91 15:27
سلام .خیلی قشنگ بود .مبارکش باشه.میتونم بپرسم استیکر در اتاقشو از کجا خریدی؟البته من تهرانم .اگه نمایندگی داره بگو