رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

دیگه واقعا اخراشههههههههههههه ...

1391/3/30 14:02
نویسنده : *R2cV*
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچیکم

خوبی مامانی ؟؟؟؟؟

عزیزم بلاخره ماه اخر رسید بلاخره شمارش معکوس من و تو و بابایی شروع شد الهی بگردمت که تا 24 روز

دیگه تو بغلمی بلاخره گرمای خونمون با نفسات 1000 برابر میشه بخدا خیلی بی تابتم خیلی منتظرتم

یه انتظاری که سخت هست اما شیرینه هم دلم میخواد تمام شه هم دلم میخواد تمام نشه ...

میدونم نگهداری ازت سخته میدونم شب نخوابی داره بازم استرس داره اما حد اقلش اینه که تو بغلمی

همش فدای سرت عشقم من واست جونمم حاضرم بدم .

مامانی التماست میکنم عجله نکن . باشه پسرم ؟ چند روز پیش درد داشتم خیلی ترسیدم همش فکر

میکردم میخوای زودتر بیای همون روز رفتم دکتر و سونو شدم شکر خدا خبری نبود . تا الان که خیلی پسر

گلی بودی و به حرفهای مامان بابات گوش کردی از این به بعد هم پسر خوبی باش و 24 روز فقط 24 روز

دیگه صبوری کن .

خیلی حس عجیبی دارم هم خوشحالم هم میترسم هم ته دلم از خوشحالی یه جوری میشه هم از ترس

قلبم تن تن میزنه .

اما در کل من و بابا رامین با تمام وجود منتظرتیم که سالم و سلامت بدنیا بیای.

پسرم از این روزای اخر توی دلم استفاده کن خوب تپلی شو و رشد کن باشه ؟

مامانی فدای اون پای کوچیکت شه که هر روز باهوشون دلمو فشار میدی منم کاملا لمسش میکنم

حتی بابایی و مادربزرگ هم پاهای کوچولوتو حس کردن

دور خودتو شیطونیات بگردم که مطمئنم روزی از دل تنگیشون گریم میگیره .

مامانی خیلی دوست دارم

خدایا واقعا در مقابل لطف و رحمتت کم اوردم ...

به بزرگیت منو ببخش

عاشقتم

مثل همیشه مراقب رامینم و رادینم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nikoo
31 خرداد 91 2:11
چه حسابشم داریا!!!!!!!!!!ای فدای این اقا کوچولو که حتما به دختر خاله ی شناگرش رفته و داره تو شکمه مامانش 200 کرال سینه با پای قوی میزنه.هههههههههه این رو همگی بدونند که سمت کسی که با شیشه شیر وپستانک (به زبان کرمانشاهی)ودوربین عکاسی جلوی در رژه ی سلطنتی میره منم باباشم در نقش فیلمبردار
خاله مینا
31 خرداد 91 2:25
هی وای من . ازدست شما خانواده عشقولانه من چه کنم اقا رادین؟مامانت که خدا رو غبضه کرده واسه خودشو شوهرشو و بچش. یه کم هم واسه ما بذارین دیگه . ما هم حاجت داریم کلی ارزو و خواسته داریم از خدا . میبینم هرچی بهش میگم ای خدا چرا نیکی خوب نمیشه ، چرا شبا نمی خوابه ، جوابمو نمیده ؟؟ تو نگو کلا گیر خانواده 3 نفره الفتی کوچیکه ... بوس واسه جیگر خاله ...24 روز دیگه که اومدی پیشمون محکم بغلت میکنم تا له بشی . خوب ؟ مامانتم نمیتونه اعتراض کنه چون محلش نمیذارم ، اخه اون 10 ساله خاله شده ولی من تازه می خوام خاله شم عقده ایم .
بهار
31 خرداد 91 16:30
الهی با پاهای کوشولوش داره فوتبال بازی میکنه حتما به سلامت دنیا بیای رادین جون
کوچمولو
3 تیر 91 15:39
ان شاالله به سلامتی بیاد بغلت واسه ما منتظرا موقعه زایمان دعا کن لفطان عکس سیسمونیشو بزار
دختر خاله ی اینده
9 تیر 91 11:24
خاله جون تو برای همه چیز گذشته گریه میکنی .چرا؟؟؟؟