رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

اولین برف عمرت مبارک شیرینم ...

1390/12/15 0:14
نویسنده : *R2cV*
454 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم کاش بودی و بغلت میکردم باهم با بابا رامین میرفتیم برف بازی لباس پفکی میپوشیدم تنت فقط بینیتو میذاشتم بیرون با دو تا چشم درشتت تا بعدش بینیت از سرما قرمز شه منم هی محکم بوسش کنم این اولین باره که برف درست حسابی میاد البته بازم اومد اما خیلی کم بود اما الان به لطف خدا زمین یه دست سفید شده

الهی شکرت امروز 2 تا  هدیه ی خوب بهم دادی چیزایی که  چند ماهه منتظرشم هم تکونای جیگر گوشمو حس کردم هم برف درست حسابی دیدم 

نفسم باور کن 8 روزه استراحت مطلقم و توی حال نرفته بودم حالا اشپزخونه رو از توی تختم میدیم و واسم غریب نشده اما تا برف اومد بابایی کلی لباس تنم کردو دل زدم به دریا رفتم تو بالکن مامانی خیلی برف دوس داره فکر کن هی دستمو از بالکن میبردم بیرون تا برف بشینه رو دستم بابایی هم هی دستمو میکشید میگفت سرما میخوری  خبر نداره سال دیگه باید دو نفرو جمع و جور کنه ...

ایشالا سال دیگه برف که بیاد میبرمت بیرون تا همه چیزو ببینی همه چیزایی که برف سفیدشون کرده سفیده سفید مثل دل پاکت ...

 

وقتی که بابایی  بالاخره به زور موفق شد بکشم تو خونه منم  فرستادمش که از توی بالکن یه عکس خوشمل واست بندازه...

خدایا دستای کوچولوی رادینمو به دستای بزرگ و مهربونت میسپارم  ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا
15 اسفند 90 0:22
وای خوش به حالت . شما کجایین که این همه برف دارین ؟ دلم خواست
خاله پپو
16 اسفند 90 13:17
آخی..... منم موقع دیدن برفا خیلی پروانه ای شدم..... ایشاا... به زودی از رادین جون وسط برفا عکس میگیری.....
سیما
16 اسفند 90 13:36
مرسی خاله ها ایشالا از نینیه تو و خودم باهم عکس میندازیم پپو جونی
سميه( مامان آرين)
17 اسفند 90 21:38
اولين برف مبارك خاله جون ... سيما جون انشاا.. سال ديگه با خودش بريد برف بازي و عكساي خوشگل بگيرين. راستي لينكت ميكنم دوست داشتي لينكم كن.
مامان سوگل
21 اسفند 90 0:04
الهی ایشالا بلا به دور باشه عزیزم، مراقب خودتون باشید، درکتون لحظات خیلی سختی هستش ولی به یه عمر مادر شدن میارزه، اولین برفتون هم مبارک، ایشالا سال دیگه سه نفری میرید برف بازی
nikoo
29 فروردین 91 14:09
عزیزم مامانت تو یه جای گرم زندگی کرده وتا حالا زیاد برف ندیده.پس نذار ناراحت باشه!!!!!!!!!!!
nasim (عاشقتم خدا جونم )
1 اردیبهشت 91 20:06
سلام سیما جون چقدر وبلاگ پسر گلت نازه ایشالا سر وقت میاد بغلت صحیح و سالم واسه منم موقع زایمانت دعا کن خدا بهم یه نینی سالم بده بوووس