رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

خدایا شکرت (آفرین پسر حرف گوش کنم)

1390/12/14 13:32
نویسنده : *R2cV*
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دور سرت بگردم . خوبی مامانی ؟ بغل

عزیز دلم تو میدونی به اینکه تو دلمی و 9 ماه تمام باهامی چی میگن؟مامانی که نمیدونه شاید بشه اسمشو همزیستی گذاشت من اسمشو همین میذارم لبخند

جیگرم فکر نکنم هیچ وقت درک کنی که چه شیرینه این همزیستی اخه تا کسی رو توی وجودت حس نکنی تا حس نکنی یه موجود ناز کوچولو داره از وجودت تغذیه میکنه نمیشه درکش کرد.درد و بلات به همه ی وجودم تو هم که هیچ وقت مامان نمیشی پس درکشم نمیکنی .

منم فکر نکنم بشه این حس زیبارو برای کسی توضیح بدم فقط میدونم که مال خودمی تو دل خودمی چراغ دل خودمی داری از وجود خودم تغذیه میکنی و کم کم بزرگ میشی . نوش جونت ایشالا همش گوشت بشه بچسبه به دست و پای کوچولوت ماچ

جیگرم از صبح احساس میکنم یه نبضایی میزنه شیکمم یعنی تویی مامانی که داری بهم نشون میدی حالت خوبه خوبه ؟ اگه اینطوری باشه اولین تکونهای اقا رادینم در 19 هفته و 5 روزگی بوده .

الهی شکرت ...

تا این جوری میشه سریع دست میذارم رو دلم و واست سوره حمد رو میخونم ...

آفرین عشق کوچیکم که به حرف مامانی گوش دادیو تن کوچولوتو واسم تکون دادی ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی تا مامان واست ذوق کنه ... ایشالا

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
13 اسفند 90 22:56
گلم سیسمونی نی نی توام خیلی نازهههههههههههههههههههه