رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

*هزار ماشالله پسرم داره مرد میشه *

1390/12/11 14:54
نویسنده : *R2cV*
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم قلب خوبی پسرم؟

مامانی چرا اینقدر تنبلی؟بغل

چرا یه تکون نمیخوری دلمو ببری؟هر روز خدا منتظرم که حرکت دست و پای کوچیکه نازتو حس کنم

عشقم امروز 19 هفته و 2 روز شدی الهی دردت به جونم که روز به روز به لطف خدا داری بزرگ تر میشی دیگه شیکمم کاملا مشخصه که یه موجوده ناز توشه قلب

اخرین باری که رفتیم پیش آقای دکتر صدای قلب کوچولوت که بزرگترین امید مامانیه شنیدم الهی بمیرم بامزه ی من از صدای قلب خودت ترسیدی و یهو پریدیماچخانمه خندید و گفت دیدی چه جوری تکون خورد دورت بگردم به خدا ...


اینم سونو گرافیه پسر گلم . جیگر مامان واسه کی اینجوری بغل وا کردی درد و بلای دست و پای نحیفت به دستو پای مامانت ....ایشالا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متین مامی ایلیا
11 اسفند 90 15:11
سلام عزیزم، عجله نکن خانمی من اولین بار تو هفته 20 تکونای پسرم و احساس کردم خیلی احساس خوبیه بعد اینقدر زیاد میشه که حتی شبا هم نمی تونی راحت بخوابی
همین روزا نی نی جونت تکون میخوره می چرخه و لگد میزنه و روزات و زیبا تر میکنه


تینا
25 اردیبهشت 91 13:20
آخی چه باحال حتی سونو ها رو هم گذاشتی خیلی خوبه که صدای قلب نی نی یتو شنیدی و تکوناشو حس کردی من همچنان منتظرم تکون بخوره البته یه چیزایی حس کردم اما نمیدونم حرکات نی نیه یا مربوط به حرکات روده هامه دعا کن زودتر حرکات نی نیمو حس کنم