رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

مامانی دلش گرفته !!!

1390/11/26 22:52
نویسنده : *R2cV*
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام به روی ماه کوچولوت که دل مامانی واسه دیدنش داره پرپر میزنه سلام به چشمای فکر کنم سیاهت که مامانی ارزو داره زود تر بوسشون کنه ماچ. عزیز دلم مامانی این روزا خیلی حساس شده زود دلش میشکنه زودم میزنه زیر گریه من که تا چند وقت پیش روم نمیشد کسی اشکمو ببینه راحت هر جا که باشم و هر کس که باشه میزنم زیر گریه . میدونی که مامان توی شهر خودش نیست و از مامان باباش دوره و همش به فکرشونه و دلش خیلی خیلی واسشون تنگ میشه مامان سعیده میخاست امروز بیاد پیشمون اما بازم کار پیش اومد و نتونست . اون طفلکیم کارش زیاده منم اینو میدونم اما بازم دلم میشکنه و مثل نی نی کوچولوها بهونه میگیرم . تو واسم دعا کن مرد کوچولوم که مامان به دعای تو با دستای کوچولوت نیاز داره منو ببخش که هی توروهم اذیت میکنم.خیال باطل

البته همین که پسر گلی هستی تو و اذیتم نمیکنی خودش خیلیه مرسی که مامانی و درک میکنیو فوضولی نمیکنی .از ته قلبم عاشقتم. هر لحظه بهت فکر میکنم و واست برنامه میچینم.قلب

خدایا مراقب شاخه گل من باش که خیلی خیلی منتظرشم گلم توهم قول بده مراقب خودت باشی و واسم دعا کنیبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرياناز
27 بهمن 90 13:42
نبینم غصه بخوری سیما جون ،درسته تو این دوران آدم خیلی دل نازک میشه ولی نی نی هم نالاحت میشه ها گناه داره جوجو کوچولو
مامان رادین
10 اسفند 90 16:55
سلام دلتون شاد باشه جون یه فرشته نار در راهه