رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

روز زیباترین موجود دنیا مادر مبارک...

1391/2/23 16:07
نویسنده : *R2cV*
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم ...

خوبی دردت به قلبم ؟؟؟

عزیز دلم امروز تولد حضرت فاطمه زهراست که توی کشورمون به اسم روز مادر و زن نامگذاری شده

منم امسال یعنی سال 91 اولین سالیه که به لطف خداوند مهربون و همین طور قدمهای ناز و کوچیکت

مادر شدم .

باورت میشه رادینم ؟؟؟

من یه مامانم .مامانه یه موجود کوچیک و معصوم مامانه کسی که خدا اونو با دستای مهربونش گذاشت 

تو دلم

هر کس بهم تبریک میگه روز مادر رو بهم میگه روزت مبارک مامان کوچولو .فکرشو کن عشقم

خدایا شکرت ...

برای توصیف این روز قشنگ کلمه یا جمله ای نیست یا بهتره بگم من نمیتونم با کلمات قشنگ واست

توصیفش کنم

فقط ازت میخام که با دستهای کوچیکت دعا کنی هیچ خونه ای بی مادر و هیچ بچه ای در حسرت

ناز کردن برای مامانش نمونه

خدایا به مهربونیت قسم مهربونیه هیچ مادری رو از بچش نگیر

خدایا کمکم کن بتونم یک درصد از زحمات مادرم رو جبران کنم که واقعا در مقابلش رو سیاهم

خدایا کمکم کن مادر عشقم کسی که عشقم رو بزرگ کرده و زحمتشو کشیده رو نرنجونم

و در آخر کمکم کن برای پسرم مادر مهربونی باشم و لیاقت یدک کشیدنه نام مادر رو داشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:37
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
مژگان
23 اردیبهشت 91 17:49
سیما جونم روزت مبارک مادر خوشگل . ایشالله که سال دیگه همسریت با پسر گلت این روز رو باهمدیگه بهت تبریک بگن ...
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:52
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:52
عزیزززم ایشالا که به زودی بغلش میکنی
بهار
24 اردیبهشت 91 15:20
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی با احساس مینویسین. ایشالله زوز نی نی بیاد عکسشو بذارین
سمیرا
25 اردیبهشت 91 16:42
بابا کی میخوای بیای تو گلممممممممممم . دل مامان برا بعل کردن شما تنگ شد بابا
nikoo
25 اردیبهشت 91 22:17
چه قدر زود گذشت خاله جونی.نه؟سیما شیطونی،سیما مامانی! رادی جونی ممنون از لطفت که لقب مادر رو به عشق زندگیم دادی.خاله جونی روزت مبارک Ilove you