رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

مرغ و خروس و اردک عید رادین مبارک !

1391/1/1 11:08
نویسنده : *R2cV*
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

پدر:

درود بر پسرم.

اولین نوروزت مبارک عزیز پدر .نمی دونم اون تو چطوری نوروز رو جشن می گیری ولی امید وارم بهت خوش بگذره.نگران عیدیاتم نباش کنار میزارم برات.

مامانی:

سلام همه ی زندگیم  سلام پسر شیطونه بازیگوشم . خوبی مامانی فدات شه ؟

عزیزم مگه تو اینجایی که هر وقت میام واست چیزی بنویسم قلبم تند تند میزنه؟هوووم؟

مامانی دیروز پنجمین ماه از باهم بودنمون گذشت و وارد ششمین ماه شدیم ماشالا عزیز دلم داری کم کم بزرگ میشی امیدوارم که این چند ماه باقی مونده رو توی دلم راحت بگذرونی و خوبه خوب بزرگ شی مامانی خواهش میکنم واسه اومدن عجله نکن .

یه چیز دیگه اینکه دیروز جواب آزمایش کواد مارکر اماده شد و من و بابا رامین رفتیم با هم گرفتیمش خیلی استرس داشتم وقتی رسیدیم خانمه جوابشو داد و منم بردمش پیش دکتر آزمایشگاه خدا را صد هزار مرتبه شکر جواب آزمایشت خوبه خوب بود . عشق خودمی آخه پسر کوچولی خودمی ...

جیگرم تا عید چیزی نمونده پس فردا صبح سال 90 سالی که خدا هدیه ی کوچولوشو توی دلم گذاشت سالی که مثل برق و باد گذشت تموم میشه و سال 91 شروع میشه

اینم عکس سفره هفت سین که چیدم خیلی سادست اما خودم عاشقشم چون توهم باهام بودی نفسم.اون عروسک انگری برد هم اولین عیدیه مامان باباست به شیر کوچولوشون ...

تازشم عکس پسرم تو سبزهاست الهی مامانی قربونت بره

مهربونم با دستای کوچولوت واسه مریضها دعا کن مخصوصا اونایی که کوچولو و بی گناهن

دعا کن هیچ بچه ای درد نکشه واسه علی کوچولو هم که فقط 10 ماهشه و تا الان فقط درد کشیده و تازگیام فهمیدن نابیناست دعا کن مامانی ...

بگذریم....

خدایا شیر کوچولومو میسپارم به دستات تورو به بزرگیت قسم مراقبش باش خودت از دلم خبر داری که چقدر بی تابشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سوگل
5 فروردین 91 13:34
سلام سیما جون، عیدتون مبارک باشه، امیدوارم که سال خوبی رو در پیش رو داشته باشین، امیدوارم کوچمولوتون خیلی به موقع و سرحال و سرخوش بدنیا بیاد و شادی زندگیتون رو هزاران هزار برابر کنه، خیلی خوشحال شدم که حالتون خوب شده اینم گل برای اولین عید نازنازی خودم
nikoo
29 فروردین 91 13:58
درودبرخاله وشوهرخاله ی گلم.!عید شما وشیر کوچولوتان مبارک باد!