رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

رادین یعنی شیرینی ...

1391/12/26 14:01
نویسنده : *R2cV*
1,959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر

خدا میدونه چند بار اومدم وبلاگت رو اپ کنم همش رو هم نوشتم اما ...

نمیدونم چرا آخر سر یه حسی بهم میگفت همه رو پاک کن و برو همش رو تویه دفتر خاطراتش بنویس

امیدوارم این بار از اون بارها نباشه

عزیز دلم 8 ماه و یک هفته شده که بدنیا اومدی خیلی آقا شدی

خودت میشینی

تقریبا رویه 4 دست و پات بلند میشی اگه همین جوری به تلاش ادامه بدی به زودی 4 دست و پا میری

سینه خیز هم نمیری اما نمیدونم چه جوری خودت رو به این طرف اون طرف میرسونی درد و بلایه دستهایه کوچیکت

به جونم که وقتی چیزی میخوای دستات رو تا اونجا که بشه دراز میکنی تا بلاخره بهش برسی

عینک بابا جون رو بر میداری بهت میگیم بزار سر جاش کج و کوله میزاری رو چشم بابایی

با روروئکت گاز میدی و همه چیز و داغون میکنی

در کمد و کابینت رو وا میکنی من نمیدونم از الان فضولی میکنی تا کی ؟

فدایه سرت شیرنم

3 روز دیگه تولد مامانیه امسال دومین ساله که باهامی پارسال در وجودم  امسال در کنارم

عزیزم به بودنت و داشتنت افتخار میکنم و از خدا میخوام اونقدری بهم عمر بده که بتونم تو رو به سر

انجام برسونم و دیگه تو به من وابسته نباشی

خیلی وقته ازت عکسی نزاشتم

به دستور خاله ها میخوام واست عکس بزارم

این عکس مال همین دیروزه که بابایی بردت تویه حیاط خونمون بازی کنی

که انگار خیلی هم خوش کذش دستش درد نکنه

 

 

آب بازی و حال و حول تویه ظرفشویی

دردت به جونمممممممممممممممممممممممم

 

 

اینم آخریش

خدایا سایه ی پر مهر و برکتت رو از سر رادینم و من و بابش کم نکن

مراقب رامینم و رادینم باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق مامان آرشا
26 اسفند 91 15:43
خاله مینا
27 اسفند 91 0:53
الهی قربونت برم جیگر خاله . قشنگ و شیرین خاله . فدای اون چشای خوشگلت ، عزیزمممممممممممم . عکست تو روروئک خوردنی عزیز دلم . بوس بوس بوس دلم واست تنگ شده که محکم بغلت کنم و لهت کنم . جاااااااااااااااااااااانم
nikoo
27 اسفند 91 0:54
ashegh axat shodam jigar dokh tar khaleh
نیلوفر
27 اسفند 91 15:51
سلام وای که چقد دلمون برای این گل پسری تنگ شده بود،ممنون از عکسا،هزار ماشالا چقد ناز شده،خدا ایشالا نگهدارش باشه،مامانی تولدتون هم مبارک باشه،خیلی مراقب خودتون باشید راستی پیشاپیش عید نوروز رو بهتون تبریک میگم،انشالله در کنار هم روزهای خوشی رو سپری کنید
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:47
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
نیلوفر
29 اسفند 91 21:32
سلام عزیز م دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
بهار
6 فروردین 92 20:59
سال نو مبارک. خدا حفظش کنه ایشالله. خیلی نازه
خاله عاطى
7 فروردین 92 0:57
آخ گل پسررررر دلم برات يه ذره شده جيگر طلاااا كي مياي ببينمت آخه؟
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:44
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
الی*مامان سارا و پارسا*
12 اردیبهشت 92 13:33
سلام سیما جون ماشالا به این گل پسرت ، دیگه واسه خودش مردی شده روزت مبارک باشه مادر مهربون ، خدا قوت
لی لی
26 اردیبهشت 92 0:39
سلام سیما جون ماشالله به گل پسری واسه خودش مردی شده ها راستی تولد پسری نزدیکه ها...نمیخوای واسش تولد تم دار بگیری..اگه خواستی میتونی کارای منو توی وبلاگ ببینی..تا واست یه تم تووووووپ طراحی کنم