رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

یکی یه دونه چراغه خونه

خدایا شکرت

1391/7/30 0:21
نویسنده : *R2cV*
622 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دورت بگردم شیرین عسلم

عاشق بند بند وجودتم پسر نازم

نمیدونم از کجا بگم ...

نمیدونم که میتونم با کلمات بهت بگم چقدر دیوونتم یا نه ؟؟؟

قبلا از هر مادری میشنیدم که به بچش میگفت هر روز که میگذره بیشتر عاشقش میشه اما نمیفهمیدم

یعنی چی ؟

الان با تمام وجودم حس میکنم سنجاب من هر لحظه بیشتر از قبل بهت وابسته میشم

عزیزم مرسی که اومدی مرسی که تنهاییهامو با خندهای شیرینت پر کردی

اینقدر شیرین کاری میکنی که نمیدونم از کجا بگم ...

چیزی که با دیدنش قلبم میلرزه از خوشی اینه که تا بغلت میکنم با انگشتهای کوچولوت یقه ی لباس مامانی رو

میگیری منم هی تن تن میبوسمشون

یاد گرفتی هر کاری میکنیم ادامونو در میاری البته صداها رو ...

بابایی سرفه میزنه شما هم پشت سرش سرفه میزنی یا صداهای مختلف در میاریم اونا رو هم تکرار

میکنی ...

مادر جون واست لالایی میخونه گریت میگیره

وقتی خوابت میاد با انگشتم اروم میکشم روی ابروت و بین ابروهات زودی لالا میکنی

باهامون حرف میزنی خیلی قیافه ی جدی به میگیری که ادم واقعا خندش میگیره

از اینکه صورت نازتو بشورم بیزاری فوری جیغ و واویلا راه میندازی

خلاصه با همه ی کارات دل ما رو میبری و بیشتر تو دلمون جا میکنی

دور سرت بگردم عزیز دلم

خیلی دوست دارم

دستای کوچولوت رو به دستهای بزرگ خدا میسپارم

خدایا مراقب رادینم و رامینم باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سورنا کوچولو
30 مهر 91 0:55
سلام امیدوارم همیشه اینقد با انرژی باشید چون از این پستتون فهمیدم که چقد روحیه خوبی دارید...از خدا میخوام میوه زندگیتون زیر سایه درختای پرمهر پدر مادر بزرگ بشه ..بجای مام ببوسیدش
علامه كوچولو
30 مهر 91 9:22
سلام رادين خوشگله قدر مادر مهربونتو بدون
نیلوفر
30 مهر 91 13:01
سلام الهی فدای این آقا کوچولو رادین جونی بشم من،مامانی منم از شیرین کاریهای این خوشگله مینویسید حظ میکنم لطفا عکساش رو هم برامون بذارید آخه دلمون تنگ میشه خب ایشالا تنش همیشه سالم باشه و لباش خندون
مامان سوگل
30 مهر 91 21:52
سلام دوست جونم خوبي خدايا اين شادي رو از سيما جون من نگير، شيرينتر از مادر بودن چيزي تو دنيا وجود نداره بزار بزرگتر بشه اونوقت بيشتر حس عاشق بودن رو لمس ميكني آرزو ميكنم كه هميشه عاشق بموني